Najnowsze wpisy


wrz 01 2009 Pierwszy dzień w szkole:)
Komentarze: 0

No więc pierwszy dzień szkoły mam już za sobą:) Heh jakos to przezyłam:P W sumie to poznałam lepiej 4 dziewczyny z mojej klasy:) reszty imion nawet nie pamietam. Lekcje mam od 7 do 15 najpóźniej. W piątki jedynie od 12 do 15 i takie luźne lekcje z zakresu policyjnego:) Co do wychowawczyni to podobno bardzo fajna nam się trafiła ale to sie okaże w najbliższym czasie:)Na mnie zrobiła nawet dobra wrażenie:) Jutro o 6:20 mam busa i musze wstac dość wczesnie:) ***

monikaa1606 : : szkoła
sie 31 2009 Ostatni dzień wolnosci...
Komentarze: 1

Zazwyczaj pisanie bloga, dziennika zaczyna się w pierwszy dzień jakiegos wydażenia, ja zaczynam  ostatni dzień wakacji... Beda w nim zawrte moje własne przemyslenia, cytaty które utkwiły mi w pamieci... 

monikaa1606 : : początek